Tiks paziņoti Mīlētāko Zīmolu topa rezultāti



Jau septīto gadu tiks paziņoti Latvijā mīlētākie zīmoli - tie šogad tika noteikti pētot patērētāju attiecības ar 439 Latvijā sastopamiem zīmoliem. Tāpat zīmoli tika vērtēti piecās tēla kategorijās - unikalitāte, kvalitāte, izdevīgums, asociēšana un apspriešana.Top10 un tēla kategorijās vadošie zīmoli tiks apbalvoti Latvijā Mīlētāko zīmolu topa ceremonijā 29.septembrī. Īpašu specbalvu no žurnāla Kapitāls šogad saņems augošākais zīmols, kā arī otro reizi sadarbībā ar SOON tiks noskaidrots Twitter ietekmīgākais zīmols Latvijā. Ar izmaiņām latviešu dzīvesstilā un zīmolu mīlestībā iepazīstinās Viesturs Celmiņš, bet ar vēl neredzētu ieskatu zīmolu attiecībās dalīsies Kristaps Siliņš, piedāvājot apskatīt zīmolus nevien kā atsevišķus indivīdus, bet arī kā daļu no iespaidīga zīmolu tīkla.
Latvijas Mīlētāko zīmolu Top 10 šogad ir notikušas būtiskas izmaiņas - tikai diviem zīmoliem izdevies noturēt savas pagājušā gada pozīcijas, savukārt divi zīmoli top 10 pametuši pavisam. 2010. gadā Latvijas mīlētākie zīmoli bija: Google, Nokia, Inbox, Visa, Swedbank, Maxima, Rimi, Draugiem.lv, LMT un Depo.
Zīmolu pētījums tapis sadarbībā ar žurnālu "Kapitāls" un pētījumu centru TNS Latvia, aptaujājot vairāk nekā 1000 Latvijas iedzīvotājus. Tāpat kā iepriekšējos gados Mīlētāko Zīmolu noteikšanai izmantota starptautiski atzīta un jau 30 pasaules valstīs pielietota metodoloģija DDB Brand Capital. Latvijas Mīlētāko zīmolu topa pilnie rezultāti un plašāks ieskats pētījuma procesā tiks publiskots biznesa žurnāla "Kapitāls" oktobra numurā.
DDB Consulting ir ekspertu vienība, kas apvieno biznesa, komunikācijas un zīmolvedības konsultācijas. Tā sadarbojas ar vadošajiem Latvijas uzņēmumiem, konsultējot un attīstot zīmolus finanšu pakalpojumu, telekomunikāciju, mazumtirdzniecības, pārtikas ražotāju, auto tirgotāju un citās biznesa jomās.
Vairāk informācijas Mīlētāko Zīmolu topa mājas lapā www.zimolutops.lv.
Par autoru

Rīts.lv, Latvijas kultūras portāls © 2024 Visas tiesības paturētas