Tweet |
|
Laikā, kad daudziem Latvijas iedzīvotājiem klājas grūti, kāda sabiedrisko attiecību aģentūra piedāvā uzņēmumiem iesaistīties projektā “Celebrity Box”. Kā norāda aģentūras pārstāve Olga K., uzņēmumiem ir iespēja ieguldīt naudu un ziedot dāvanas Latvijas slavenībām ar plašu sociālo tīklu sekotāju skaitu, kā arī miljonāriem. Dzīvojot laikmetā, kad grūtības piedzīvo neviens vien Latvijas pilsonis, galvenokārt daudzbērnu ģimenes un pensionāri, pastāv reklāmas aģentūra, kura komerciju salīdzina teju ar labdarību.
Mūsdienas ar vārdu “labdarība” daudziem asociējas spēja dot tiem, kam dzīvē ir mazāk paveicies, tie ir cilvēki, ar kuriem mūs nesaista draudzības vai radniecības saites, tie var būt mums pilnīgi nepazīstami cilvēkiem, no kuriem mēs neceram neko saņemt pretī. Taču diez vai to vidū ir slavenības un miljonāri, kuriem naudas un dāvanas jau tā pietiek atliku likām. Līdz ar to šāda reklāmas aģentūras rīcībā šķiet pilnīgi amorāla un tie uzņēmumi, kuri plāno ieguldīt naudu projektā, kura vienīgais mērķis ir reklāma un popularitāte, aicināti aizdomāties par to, vai laikā, kad, acīmredzot, dominē komercija, nauda un citas pārprastas vērtības, daudz vērtīgāk nebūtu iepriecināt tos, kuriem ir mazāk, nevis dot tiem, kam visa jau tā ir gana?
Jāatzīmē, ka arī nav īsti saprotams, ko par iesaistīšanos projektā saņems uzņēmumi. Projekta autore norāda, ka tiks komplektētas 50 kastes ar dāvanām, kuras saņems tās Latvijas slavenības, kuru lokā būs vairāk sociālo tīklu sekotāju, kā arī miljonāri. Tas nozīmē, ka vienā kastē atradīsies vairāku zīmolu dāvanas un diez vai kāds pievērsīs uzmanību tam, no kuriem šīs dāvanas nākušas. Vēl vairāk – uzņēmumi tiek aicināti būt sociāli atbildīgi un maksāt dalības maksu par to, lai tiem būtu iespējas ziedot savus produktus bagātniekiem.
Šeit prātā nāk teiciens, ka bagāts nabagu nekad nesapratīs. Daudziem Latvijas iedzīvotājiem izdzīvošana ir kļuvusi par ikdienu, taču tā vietā, lai uzņēmumi būtu aicināti ziedot naudu grūtdieņiem, tie tiek ierauti komercijas tukšajā pasaulē. Uz “Celebrity Box” autores godprātību varam vairs necerēt, taču cerams, ka vismaz uzņēmumi būs pietiekami gudri, lai izvērtētu, kas ir nozīmīgāk un ka ziedošana cilvēkiem bez liekas publicitātes sniedz daudz vairāk sirds siltuma, nekā iesaistīšanās apšaubāmā projektā ar mērķi apdāvināt Latvijas bagātniekus, kuram pavisam iespējams šīs dāvanas nozīmēs daudz mazāk, nekā tiem, kuri ikdienas cer uz līdzcilvēku labestību un atsaucību.
Foto: Publicitātes